موسوعۃ الحدیث

یہ شعبہ حضرت مولانا مفتی محمد تقی عثمانی صاحب زید مجدہم اور بعض دوسرے علماء کی تجویز پر قائم کیں گیا ہے، اس شعبہ کے قیام کا مقصد یہ ہے کہ:
احادیث نبوی میں جتنی بھی احادیث ہیں ان کو ایک جگہ اس طرح جمع کیا جائے کہ کوئی حدیث مکرر نہ ہو اور کوئی فائدہ چھوٹنے نہ پائے اور ساتھ ساتھ اس کو ایک عالمی نمبر الاٹ کیا جائے جو اس حدیث مع اس کے جمیع طرق کے اس کی شناخت بن جائے جس طرح قرآن کریم کی آیات کے نمبر مخصوص ہیں۔ اس مقصد کے لئے شیخ االاسلام حضرت مولانا محمد تقی عثمانی زیدمجدہم نے ۱۴۲۲ھ کو مکہ مکرمہ میں علماء کرام کا اجتماع منعقد فرمایا۔ سب نے اس تجویز کا خیر مقدم کیا اور ایک کمیٹی تشکیل دی گئی جس کے ذمہ اس کے طریق کار اور اس کے مختلف پہلوؤں پر غور کرنا تھا۔
ابتداً پچاس ایسے مصادر منتخب کئے گئے جن میں احادیث مسندہ مروی تھیں بعد ازاں ان میں اضافہ کردیا گیا، اب ان مصادر کی تعداد ۷۵ ہے، ان مصادر کی احادیث کو جمع کرنے کا کام جاری ہے اور اب تک تقریباً ساڑھے سات ہزار احادیث کے سوا دو لاکھ طرق پر کام ہوچکا ہے اور اس موسوعہ کے لئے مخصوص سافٹ وئیر میں ان کو فیڈ کیا جاچکا ہے۔
اس کے نگران اعلیٰ شیخ الاسلام حضرت مولانا مفتی محمد تقی عثمانی صاحب زیدمجدہم ہیں اس شعبہ کا نام ’’موسوعۃ الحدیث‘‘ ہے۔ اس شعبہ میں دس ذی استعداد فاضلین ومتخصصین کام کر رہے ہیں۔